donderdag 9 februari 2017

Heb ik vlooien in huis

Alles voor het Bestrijden van Vlooien. Vóór 21:uur, Morgen in Huis! Groot aanbod middelen tegen vlooien teken! Informatie over vochtbestrijding. Elk vochtprobleem lossen wij op.


Gratis en vrijblijvende offerte.

Dé oplossing tegen Vlooien. Voor 23:bestel Morgen in huis. Wat je ook zoekt, je vindt het bij Kabelshop. Vlooien kunnen namelijk drager zijn van lintwormen.


Om de volledige levenscyclus van de vlo te onderbreken is het erg belangrijk om de omgeving te behandelen met een geschikt product dat de cyclus van de vlo onderbreekt. Ik woon in een studio, dus alleen de badkamer is apart van de rest van het huis , mijn kat heb ik al dagen in de badkamer zitten zodat het in de rest van mijn woning rustig kan worden, gelukkig is dit haar favoriete plek in huis. Toen ik vlooien in haar vacht zag heb ik direct een pipetje gegeven.


Als je denkt dat deze vlooien alleen katten bijten, heb je het mis: ze kunnen zich ook tegoed doen aan mensen- en hondenbloed en zich in hun slaapplaatsen nestelen.

Grote kans dat jouw huisdier vlooien in de vacht heeft en je vlooien in je woning hebt. De hondenvlo komt minder vaak voor dan de kattenvlo. Ik moet de eerste moeder met twee peuters nog ontdekken die een smetteloos huis heeft (en als ik ze zie weet ik niet zo goed wat ik daar van moet denken), maar het is geen smeerboel.


Hoewel ze niet kunnen overleven op de mens, kunnen ze ook voor ons heel vervelend zijn. Kijk, het is natuurlijk niet zo dat mijn huis brandjeschoon is. Als vuistregel kunt u stellen dat voor elke vlo die u aantreft in de vacht van uw huisdier zich tot vlooien in de huiselijke omgeving bevinden.


Eenmaal binnengebracht in huis , kunnen ze zich razendsnel vermenigvuldigen. Wellicht heb ik dus een plaag weten te voorkomen omdat ik in huis wel schoon ben, de kattenbakken iedere dag reinig (want ook daar kunnen eitjes en vlooien in vallen). Aangezien ik geen vlooien aantref, en de vachtjes hersteld zijn, neem ik aan dat ik van t ongedierte af ben MAAR zocht een manier om dit te kunnen bevestigen DAT ik er vanaf ben. Het is niet alleen je huisdier dat behandeld moet worden tegen vlooien , ook je huis zal behandeld moeten worden.


Ook de slaapplek van je huisdier en nog veel meer plekken in je huis zullen goed behandeld moeten worden. Na verloop van tijd zie je de vlooien naar de kop kruipen. Hoe kunt u vlooien herkennen in huis ? Bij mijn jonge kittens (die ik dus liever geen chemisch spul geef)heeft dit perfect gewerkt.


Dan heel even het kopje onderduwen. Ik zie ze dus niet, maar heb wel vlekjes op mijn benen. Ik heb geen huisdieren, woon in een flat, heb nog nooit vlooien gehad. Goedkope producten, 1 Effect.

De laatste dagen heb ik het hele huis met een vlooienmiddel bespoten en maal daags gestofzuigd! Wormen zijn vaak dodelijk voor huisdieren. Vlooieneitjes, vlooienlarven en volwassen vlooien leven in de naden en kieren in huis en natuurlijk ook in de hondenmand of kattenmand. Laat vlooien in huis verwijderen door een professionele ongediertebestrijder. Elke dag zuigen, zuigen zuigen, kleding wassen wassen wassen, en dan moet het vanzelf minder worden, ik zou wel een paar weken wat meer blijven zuigen anders heb je kans dat er weer een plaag ofzo ontstaat.


Het liefst leggen vlooien hun eitjes in de vacht van een dier, bijvoorbeeld jouw hond of kat. Een vlo kan gemiddeld eitjes leggen. Om de eitjes van de vlooien te verwijderen kun je een anti-vlooienspray gebruiken.


Om de vlooien in huis , in de omgeving, te bestrijden kun je de volgende vier tips opvolgen: Stofzuigen. Zou ook kunnen, want die vriendin heeft katten. Ik heb toen gisteravond opgezocht wat het zou kunnen zijn, en ik kwam uit op vlooien. Nu kwam ik gister dus thuis (nog niet wetend dat het vlooien waren) en heb ik mijn koffer (waar mijn slaapkleding in zat) open gelegd en er dingen uit gehaal en mijn slaapkleding niet meteen gewassen. Heb je geen huisdieren in huis , maar wel vlooien ? Zorg er wel voor dat de bak water zo groot is dat het kaarsje dooft, als het omvalt.


Sinds ik ooit in een huis vol vlooien geweest ben weet ik wel dat ik dat nooit in mijn huis wil. Ik weet dus ook dat ik nog geen plaag heb en dat wil ik graag voorkomen. Als mijn katten vlooien hebben snap ik dat ik er een tegen kan komen, maar dat is niet het geval en daarom dus mijn vraag.


Nu lees ik dat vlooien niet van mensenbloed kunnen leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts