vrijdag 7 april 2017

Hoe bestrijd ik zilvervisjes

Vandaag bestel snel in huis. De voordeligste online Drogist. Professionele vochtbestrijding. Oorzaken, oplossingen en scherpe tarieven.


De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment.

GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten. Bestel Nu bij ReplaceDirect! Hallo, ik woon sinds jaar in een appartement.


Onlangs heb ik gemerkt dat ik last heb van zilvervisjes , ik gaf er eerst niet veel aandacht aan omdat ik er maar af en toe een in de badkamer zag maar onlangs zag ik een over de gordijnen kruipen en toen had ik ook gelezen dat ze in beddengoed konden kruipen en dit vond ik toch wel vies. Niet alleen oude huizen hebben vaak problemen met ongedierte, ook nieuwbouwhuizen kunnen er last van hebben. Diertjes die zich regelmatig ophouden in nieuwbouwhuizen zijn zilvervisjes.

Ze zijn te bestrijden , maar je moet er wel actie voor ondernemen. Ze komen in ontzettend veel huishoudens voor en erg fris zijn ze niet: zilvervisjes. Hoe bestrijd je deze snelle krioelende insecten?


Radar geeft veertien tips! Beluister het fragment uit de radio-uitzending. Zilvervisjes zijn insecten die al honderden miljoenen jaren oud zijn.


Dit artikel bevat uitgebreide informatie over zilvervisjes bestrijden , wat zijn zilvervisjes en alles rondom het bestrijden van dit ongedierte. Het is belangrijk om eerst iets meer te weten over het zilvervisje , omdat je zo beter weet wat de oorzaak is en hoe je er snel van af kan komen. Oud huis of nieuwbouwwoning. Hoe komt het en hoe kunt u van zilvervisjes in huis af komen.


Lees hoe het in zijn werk gaat. Goed om te weten is dat een paar zilvervisjes niet schadelijk zijn, pas als er sprake is een plaag kan het vervelend worden. Denk aan schade aan boeken, behang en schilderijen. Om zilvervisjes te voorkomen, kun je verschillende maatregelen nemen.


Hoe warmer het in jouw huis is, hoe beter ze floreren en hoe makkelijker zilvervisjes zich kunnen voortplanten. Door de verwarming in huis op maximaal 18C te zetten, maak je zilvervisjes het leven flink zuur, en zullen ze hun heil elders gaan zoeken.

Hoe kan ik het zilvervisje bestrijden ? Pak allereerst het vochtprobleem aan. Hoge luchtvochtigheid kunt u bestrijden door allereerst de bron van het vocht, eventuele lekkages, aan te pakken. Kijk aansluitingen van wastafels en kranen goed na op lekkages en repareer bij eventuele gebreken.


Isoleer eventueel waterbuizen. Maar zilvervisjes hebben een sterkere voorkeur voor vochtige ruimtes dan papiervisjes. Je vindt ze dan ook vaak in afvoerleidingen, aanrechtkastjes en badkamers.


Ook onder de vloerbedekking of in een boekenkast kun je zilvervisjes aantreffen. Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste. Je weet je geen raad meer met de zilvervisjes in huis.


Ze zijn 's nachts actief en verstoppen zich overdag. Oma weet gelukkig wel hoe je zilvervisjes bestrijden kan. Daarom zijn ze moeilijk te bestrijden. Ze voeden zich onder andere met zetmeel. Wij bieden echter verschillende opties aan om zilvervisjes te bestrijden.


Regelmatig vind ik zilvervisjes in huis. Graag zou ik willen weten hoe de zilvervisjes het beste bestreden kunnen worden, zodat de zilvervisjes voorgoed weg zijn. Ik heb een aantal keer een spray gebruikt om de zilvervisjes te bestrijden , maar helaas met kortstondig resultaat.


Ze glippen zo snel weg als een visje vandaar de naam zilvervisjes. Het zilvervisje Wat zijn dit toch voor kleine beestjes? Een zilvervisje staat ook wel bekend als suikergast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts