donderdag 25 mei 2017

Groene aanslag op cabriodak verwijderen

Ik doe een dergelijke behandeling slechts 1x per jaar. Meer is niet nodig, ondanks dat mijn auto thuis onder bomen staat (dus veel groene aanslag ). Let ook op de bevestiging tussen het doek en de (glazen) ruit. Om groene aanslag langdurig van uw cabriodak te verwijderen , moet u zorgen voor ene perfecte bescherming.


Juist door het doek goed te beschermen krijgen algen, mossen en groene aanslag veel minder kans. Uitleg over het onderhoud van het cabriodak en een presentatie over ernstig. Een stoffen cabriodak vraagt meer aandacht dan een hard dak en daarom is het goed om te weten hoe je die vervelende groene aanslag kunt verwijderen.


Groene zeep werkt ontvettend. Maak uw cabrio schoon en verwijder de groene aanslag in een aantal simpele stappen en met deze aanbevolen producten. Cabrio dak zelf reinigen, groene aanslag cabriokap verwijderen , cabriolet, cabrio care, vuil dak, noord holland. Een mooie cabrio met een dak vol groene aanslag. Maar niet elke methode werkt even goed.


Hieronder vind je alle bekende en minder bekende manieren om groene aanslag te verwijderen. Mossen en algen doen het goed op schaduwrijke en vochtige plaatsen. Hoe krijg ik mijn cabriodak ECHT schoon tegen groene alg aanslag zonder iets te beschadigen? Wat voor middel moet ik gebruiken? Azijn heb ik nooit geprobeerd.


Verwijderen groene aanslag op het cabrio dak. De aanslag zorgt er niet alleen voor dat het dak doek lelijker wor maar ook dat het doek steeds slechter word. Er zijn meerdere punten die je kunt gebruiken om van de aanslag af te komen. Eerst droog alles verwijderen met een stevige borstel, dan licht nat spuiten, en daarna met een warm sopje met Biotex-blauw goed schrobben.


Zo heb ik ook mijn zonnescherm behandel hetgeen mij als raad door de leverancier is verteld. Door het impregneren zal groene aanslag en vervuiling langdurig geen kans krijgen te hechten aan de stof van het cabriodak. Wist u dat door geen of verkeerd onderhoud verreweg de meeste cabriodaken vervangen moeten worden en niet vanwege schade of vandalisme? Hoe kan ik groene aanslag van cabriodak verwijderen ? Bij het reinigen van een cabriodak zijn er eigenlijk slechts drie dingen nodig: een borstel, groene zeep en gedemineraliseerd water. Mijn cabriodak is nog niet schoon.


Meng de zeep met het water en wrijf het doek langzaam en niet te hard in. Hierdoor worden vlekken gelijkmatig uit de stof gewreven. Laat het geheel even intrekken en spoel het vervolgens weer uit. Ziet u langzaam groene aanslag ontstaan op uw cabriodak ? Wacht dan niet te lang met reinigen.


Die zijn meestal groen van kleur. Vandaar de naam “ groene aanslag ”. Die algen en mossen groeien gemakkelijk op een vochtige ondergrond. Hoeveel heb ik nodig voor cabriodak reinigen en impregneren?


Kan ik met mijn cabrio door de wasstraat? Ik, of liever mijn vrouw, heeft een cabriootje. Helaas kunnen we deze niet binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts