donderdag 24 maart 2016

Hoe houd ik mijn emoties onder controle

De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten.


Koop nu en bespaar geld vandaag. Profiteer van deze aanbieding!

Bestel Nu bij ReplaceDirect! Misschien heb jij nog andere manieren om je emoties onder controle te krijgen. Laat ze dan weten aan de andere Pure PowerVrouwen in het commentaarveld hieronder, zodat we van elkaar kunnen leren. Vind je dit artikel waardevol? Op jouw gecontroleerde emoties ! Wil je je negatieve gevoelens onder controle krijgen, dan is het belangrijk dat je – aldus de RET-filosofie – onderscheid maakt tussen: De feitelijke gebeurtenis.


Je gevoelens en emoties die daaruit resulteren.

Het gedrag dat je daardoor vertoont. Je emoties onder controle krijgen. Op zich mag je best emoties hebben, maar bepaalde gevoelens kunnen een heleboel schade aanrichten als je ze niet onder controle kunt houden. Gelukkig kun je met behulp van een aantal psychologische.


Hoe kan ik mijn emoties onder controle houden? WAT denk jij: is vuur iets goeds of iets slechts? Waarschijnlijk zou je zeggen dat dat van de omstandigheden afhangt. Als het in de winter koud is, kunnen brandende houtblokken in een open haard voor de nodige warmte zorgen.


Of wanneer je het gevoel hebt dat je totaal geen invloed op de uitkomst hebt. Je voelt je machteloos, boos, gefrustreerd… Hoe voorkom je dan dat je gaat schelden of dingen gaat zeggen waar je later spijt van krijgt? In deze blog geef ik je een aantal tips om je emoties onder controle te houden.


Heb jij je emoties onder controle of heb je het gevoel dat je wordt geleefd door je emoties ? De betekenis die je geeft aan een gedachte of een gebeurtenis bepaalt hoe je je voelt en hoe je reageert. Nu ben ik benieuwd of er iemand tips heeft om die emotie niet te laten zien. En je houd tegelijk je ademhaling onder controle.


Onderzoek heeft aangetoond dat de volle maan een merkbaar effect heeft op je slaappatroon en emoties.

Als je hyper-gevoelig bent bij een volle maan dan heb ik goed nieuws voor je. Door een aantal eenvoudige mentaliteitsaanpassingen toe te passen kun je hier controle over krijgen. Volle maan tips: houd je emoties onder controle 1. De titel zegt het wel een beetje. Hoe ga ik leren om mijn emoties onder controle te houden, zo dat ik niet op de haverklap in janken uit zal barsten ? Ik ben een paar maanden geleden begonnen met AD ( paroxetine ) omdat ik wat overspannen was en last van paniek had.


Je kunt altijd actie nemen om een situatie te veranderen. Het is wel het recept om je emoties onder controle te krijgen. Denk je of word je gedacht? Je hebt gedachten, je bent ze niet. Als ik merk dat ik vastzit in een bepaald idee hoe iets zou moeten zijn, dan denk ik vaak: “Het is maar een gedachte, niets meer.


Want: je kunt jezelf toch wel onder controle houden? Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste. Je laat je toch niet kennen?


Ook als kinderen boos worden roepen we al snel “doe eens normaal”. Maar boos worden is net zo’n normale en logische emotie als verdriet en blijdschap. Het is een belangrijke manier om stoom af te blazen. Hoe Je Emoties onder Controle ” met dank aan geoftheref.


Eens leefde er een oude man die steeds alle verschillende soorten dieren. Maar zijn kleinzoon was vooral geïntrigeerd door twee tijgers die leefden samen in. Houd er rekening mee dat je vaak ook voorafgaande een presentatie nerveus kan zijn, maar dat dat na de eerste minuut al volledig weg kan zijn. Ik heb dat ervaren bij de presentatie van mijn scriptie.


De tekst alvast voorlezen geeft jou en anderen de kans om de eerste sterke emoties die naar boven komen alvast te doorstaan, zodat je daar tijdens de begrafenis minder last van hebt. Bovendien hoor je pas als je een tekst voorleest hoe hij echt klinkt en waar eventueel nog dingen aangepast moeten worden om hem vloeiender te maken. Als je echter beter wilt leren omgaan met je woede (en woedeaanvallen onder controle wilt krijgen), is het van groot belang om allereerst je eigen verantwoordelijkheid te accepteren. Als je namelijk vindt dat je geen controle hebt over je woede, is de kans ook klein dat je er controle over zult krijgen.


Stel je vraag in de comments of neem contact met mij op via mijn website. Op november geef ik een seminar over emotie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts