maandag 16 december 2019

T safe spiraal

Compare The Best Products. Ruime collectie stalen en zilveren sieraden voor het hele gezin. Hoe werkt het T - Safe koperspiraaltje? De werking is eenvoudig: het spiraaltje geeft geleidelijk een beetje koper af.


Koper verlamt de zaadcellen die de baarmoeder binnenkomen en maakt ze inactief. Hierdoor wordt bevruchting van een eicel voorkomen. Als ‘morning-after’ spiraaltje voorkomt de T - Safe innestelling van een eventueel bevruchte eicel. In de eerste drie maanden na plaatsing van de T - Safe koperspiraaltje verlopen je menstruaties over het algemeen anders dan normaal. De meeste vrouwen hebben weinig tot geen last van het spiraaltje , maar bij anderen is er wel sprake van bijwerkingen, zoals: hevige,.


Lees meer Wordt mijn menstruatie heviger en pijnlijker? Inbrengen van T - Safe koperspiraal Koperspiraal TSafe. Het T - Safe koperspiraal kan gebruikt worden door vrouwen die al een bevalling hebben meegemaakt, maar ook die dit nog niet hebben meegemaakt. Insertie instructie video T - Safe voor artsen, verloskundigen en andere zorgprofessionals.


De insertie van de koperspiraal T - Safe wordt stap voor stap uitgelegd. T - Safe is zeer betrouwbare en hormoonvrije anticonceptie voor vrouwen die het gebruik van toegevoegde hormonen niet op prijs stellen. Flexi- T spiraal GyneFix spiraal Multi- Safe spiraal T-Safe spiraal. T - Safe is het meest gebruikte koperhoudende spiraal in Nederland en biedt jaar bescherming tegen zwangerschap. Alle andere soorten koperspiralen bieden jaar bescherming.


Ik heb geen vraag, maar wil wel graag mijn ervaring met het T-Safe spiraal delen. Ik heb namelijk klachten gehad welke ik nergens terug kon vinden en wellicht zijn er toch meer gebruikers die mijn klachten herkennen. Daarmee is het spiraaltje de meest toegepaste methode voor anticonceptie. Op deze website vindt u informatie over de Flexi- T , het vrouwvriendelijke koperspiraaltje.


Hoe dit spiraaltje werkt, wat de voordelen zijn en voor welke vrouwen het geschikt is. De Flexi- T wordt door meer dan miljoen vrouwen wereldwijd naar tevredenheid gebruikt. Het T - Safe spiraaltje wordt geplaatst door uw huisarts, gynaecoloog of verloskundige en hoeft pas na jaar vervangen te worden. Voor plaatsing van zowel de Multi- Safe als de T - Safe koperspiraal kun je terecht bij de huisarts of gynaecoloog en in diverse klinieken.


Het is goed om te weten dat tegenwoordig ook veel verloskundigen een spiraaltje plaatsen, ook als je (nog) niet zwanger bent geweest. Ik kan de t-safe spiraal van harte aanbevelen! Mijne is geplaatst met plaatselijke verdoving bij de gynaecoloog, waar ik specifiek naar had gevraagd omdat ik wist dat het pijnlijk zou worden.


Voordat ik er erg in had zat de spiraal er al in, en ik ben lachend naar huis gegaan. Er zitten twee nylon draadjes aan, die nodig zijn om het spiraaltje later te kunnen verwijderen. Zowel het spiraaltje als de draadjes zijn niet te voelen tijdens het vrijen.


Ik heb al eens een vraag gesteld over het T-safe spiraal , maar nog maar een keer. Heeft iemand er ervaring mee? Ik heb er van de week een besteld en volgende maand wordt mijn oude koperspiraal vervangen. De kans dat een zwangerschap wordt voorkomen bij een koperspiraaltje als morning-after methode is 9. T - Safe De T - Safe heeft een T -vorm en is gemaakt van kunststof en koper. Met een spiraaltje ben je tot jaar beschermd tegen zwangerschap, afhankelijk van welk type spiraal je kiest.


Dit betekent letterlijk: ‘voorwerp in de baarmoeder’. Het spiraal wordt ook wel ‘intra-uterine device’ (IUD) genoemd. Je neemt naar je afspraak zelf de spiraal mee, die je hebt afgehaald bij de apotheek of gekocht hebt via de webshop (alleen mogelijk bij T - Safe , Ballerine en Multi- Safe short).


Voor een plaatsing in het ziekenhuis hoef je meestal geen spiraal mee te nemen. Bespreek dit vooraf bij de gynaecoloog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts